Letlæst resumé

I vores letlæste resumé af årsberetningen kan du læse om rådets arbejde.

Du kan også læse om de personer, der sidder i rådet.

Og du kan læse om de ting, rådet arbejder med.

 

Resuméet er skrevet i letlæst form.

Det betyder, at det er let at læse for de fleste.

 

Hvis du vil vide mere om, hvad letlæst tekst er, kan du trykke her.

 

Læs det letlæste resumé ved at trykke her.

 

VIDSTE DU...

at du kan finde letlæste udgaver af både nyheder, pjecer til flygtninge om Danmark og om Grundloven?

Du kan finde en liste over en række letlæste tekster her.